Voor organisaties

Een groot budget voor een reclame campagne vergroot wel uw naamsbekendheid, maar niet uw reputatie. Het zijn vooral de contactmomenten die bepalen hoe dat mensen over uw organisatie denken en dat kan een reclamebureau u niet uit handen nemen. Idealiter is de gehele organisatie goed getraind in communicatie.

bullet Intern onderzoek naar kansen, bottlenecks en oplossingen
bullet Extern imago-onderzoek dmv interviews en enquêtes
bullet Branding door eventueel huisstijladvies, kledingadvies en herinrichtingsadvies van uw werkomgeving ism specialisten
bullet Opstellen van een PR-protocol tbv Reputatie Management
bullet Rolverdeling en training van het team
bullet Training van leden van de organisatie vwb elevator pitch, bedrijfsmissie+visie+waarden en/of mediatraining
bullet Vergroten van het ambitieniveau van de leden van uw organisatie door teambuilding-activiteiten en/of heralloceren van takenpakketten
bullet Betrokkenheid van klanten en partners vergroten door het organiseren van bijeenkomsten en het bezoeken van evenementen