De mogelijkheden

Basisprincipes van positieve zelfpresentatie

Het maakt voor imagico niet uit of wij werken voor personen, bedrijven, groepen, producten of (semi)overheden. De principes van positieve zelfpresentatie blijven hetzelfde.

Drie imago basissoorten

In basis zijn er drie soorten imago:

  • Betrouwbaar imago (brandschoon)
  • Belangrijk imago (sleutelrol)
  • Bekend imago (sterrendom)

Voor al onze klanten zijn dit de belangrijkste fronten om hun imago op te bouwen.

Onderzoek naar uw "on-line imago"

Vrijwel iedereen heeft tegenwoordig ook een on-line imago in de vorm van een eigen website en verscheidene webprofielen. Imagico onderzoekt voor u of u zich ook digitaal op gewenste wijze profileert.

Imago schade

Niemand zit er op te wachten, maar het kan zo zijn dat uw imago schade heeft opgelopen en dat u uw goede naam zou willen zuiveren. Herstel van uw reputatie is een delicate zaak, waar veel do's en don'ts aan gekoppeld zijn en het een goede zaak is om planmatig te werk te gaan. Imagico geeft u tips en denkt met u mee over de juiste strategie. Imagico noemt dit "de curatieve aanpak". Misschien echter heeft u veel verantwoordelijkheden en bent u graag goed voorbereid. Imagico biedt zijn diensten ook preventief aan.

Hoe scoort uw imago op de dimensies "brandschoon", "sleutelrol" en "sterrendom"?